gästhamnsfestivalen 2009

varför jag ens skriver gästhamnsfestivalen vet jag inte, men det har ju iofs varit de i våran döda stad denna helg. själv har jag inte varit där en sekund. jo, var inne på lidls parkering i fredags, men vände illa kvickt. men för alla som var där, hoppas de var värt de ;)

i fredags började kalaset med grill och förfest hos ilini med elin, frida, emma, sara och louise. vi käkade och hade de trevligt. att vädret var underbart var ett stort plus också. lite senare kom jacob också, och han fick bli kvällens chafför, tack för de! vi åkte väl omkring i krhamn ett tag, men det var väldigt dött, så vi åkte över till kga, men de var då lika dött där, så de blev bara ett besök på donken och sen hem igen. men vi hade en rolig bilresa så jag klagar inte. yttligare några varv i stan. sen klev jag ur vid torggrillen. där var typ oliver, emil, mattias, david och jonas. satt där ett tag, bassi, jesper, markus, sebastian och någon mer kom och gav mig ett par välbehövliga skratt. efter ett tag gick jag och emil till ralle. där blev de lite allt möjligt och natten över gick till morgon. vid sju gick jag, hugo, oliver, ralle och linnea till statoil, fast mest jag och linnea. 07.50 slog jag in koden hemma och gick och la mig. det var en hård men grym kväll och natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0