Skolan är hittills helt okej.

Skolan som vanligt.
Började med estetisk verksamhet. vi skulle fota 5 olika känslor typ.
Jag och Isabelle fotade Kärlek, ångest, svartsjuka, harmoni och ensamhet.
Det var faktiskt en rolig uppgift, sålänge jag slipper dansa och sjunga är jag nöjd ;)

På eftermiddagen blev det mest en massa krångel.
Jag skulle ha tyska, men sen fick jag reda på att man bara får mirit poäng om man läst till steg 3, och jag skulle bara hinna till steg 2. Så jag sket i de, drog till matte B;n istället. Men vi hade ingen lärare, fick ha rektorn istället, skulle göra någon uppgift på datan, min data fuckade ur. Fick gå till IT supporten och han ska gosta om den, men kan ta 3 dagar. Fick matte papper av Richard istället, men samtidigt kom de på att jag ska läsa en hälsokurs nu istället, tillsammans med Lisa (klassen alltså, hip 3;orna). Så det var väl bara att acceptera typ, faktiskt en rolig kurs iallafall, men PINSAMT!

Jag och Ilini tog iallafall kvart över tre bussen hem, great för oss!

eftersom Ilini & Isabelle älskar mina "dagens outfit" så ger jag er här en.
Såhär såg jag alltså ut idag i skolan.

och nej, det är ingen fet finne jag har på kinden, ni kan ju fråga hugo(!) han har bränt mig...


Kommentarer
Postat av: Elin

vi älskar dina outfits, det är fjortisbloggarnas dagens dresscode vi inte tål ;)

2009-08-31 @ 16:56:29
URL: http://ilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0