stanna tiden NU

klockan är påtok för mycket, jag ångrar att jag kollade på anna pihl :( men gud vad bra det var!
innan anna pihl tog jag ett super varmt bad och gjorde hårinpackning, gott var de (a) hihi.

nu ligger jag i min säng, ska upp om ganska exakt 4½ timme, men what ever, en kort och ovärd dag imorgon ändå. dessutom är det helg direkt. då får jag sova ut, för det är väl de en vanlig helg är till för? en sommarlovshelg = fest party råfest! men det är väl slut på den glädjen nu? :(
nejdå, men till helgen blir de lugnt, kanske lite vinpimplande bara.


har gjort extremt fula flätor i mitt hår, men det underlättar plattningen imorn bitti.
nu ska jag sova och dröma om min prins, godnatt alla vackra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0