fantastiska dagar med värme och sol!

5 ;e augusti
en dag mest i skärgårn

- vid kvart över nio på morgonen åkte jag och mamma över till kga. micke, maja, sanna och stig kom också. vi åkte team spotia som hade flyttrea. så det blev en blå adidas tröja och en svart fjällräven jacka.
(fast min är svart)
sen åkte vi vidare ut till skärgårn och solade. först till våran stuga, sen hem till micke och maja och sen vidare till fias stuga. myste med stig och bara njöt av den underbara värmen vi äntligen fått.

på kvällen grillade jag, mamma och felix i stugan med en massa barn, måns, oskar, alice, hannes och emmie. plus mormor, maria och eva. sen kom hugo och hämtade mig och vi åkte till stan där jag, elin och julia myste en massa.


6 ;e augusti
en till dag i skärgården, men fröken persson

- elin sov här inatt. jag vaknade många timmar innan henne. vid halv tio gick jag ut och la mig i solen riktigt skönt. sen vid tolv kom mamma och felix hem. då lyckades mamma övertala mig om att följa med henne till karlatad. så vi lämnade felix och åkte över till kd. mamma skulle till smärtkliniken. jag satt mig längs klarälven och läste solo. det var faktiskt väldigt mysigt. när vi kom hem åkte jag, mamma och elin ut till stugan. gjorde en grymt god kasslersallad, mums! sen solade och badade jag och elin nere på bryggan. låg där ett par timmar. sen blev vi glass sugna, vi tog vägen i skogen, förbi micke och maja, gosade lite med stig och gick sen vidare till café pärlan.


när vi kom in till stan hade vi tjejkväll med julia, jessika & madelene. blev en massa prat och OC. vi sov hos elin&julia allihopa. mys!

7 ;e augusti
elin dagen lång

- vaknade somsagt i elins säng, tidigt. åt frukost med jessika innan hon drog till jobbet vid tjugo i åtta. men jag somnade om och sov ut ordentligt. jag och elin gick hem till mig, gjorde sallad även idag, det var ju så gott igår, hah. vi myste ute på altanen i det fantastiska vädret. sen kom mormor med ossa som jag skulle ha någon timme. vi tog med oss henne och gick till elin. gick och handlade lite för att göra smooties. lämnade av ossa och gick hem. mumsade i solen. sen blev det hem till elin och förfesta med elin, jessika och madelene. det var väldigt trevligt! blev öltältet, hem till mig och sen stan. slutligen kräftor och sängen hos elin runt 3.


8 ;onde augusti
frida idag. + elin kom hem

- idag vaknade jag hos elin, tidigt. de skulle greja i hennes rum, så jag flyttade över till soffan och degade ett tag. sen kom elin med frukost till mig, hihi. sen gick jag hem till mamma, frida kom också. kastade mig i duschen lite fort, dock inte ordagrant. gick till stan, käkade pizza och myste på uteserveringen. gick upp till min pappa, proppmätta (!) för att hämta godsaker. tog cykeln till coop, handlade det nödvändigaste. drog till stan, träffa hugoboy. väl hemma blev det fix fix fix för kvällens bravader. elin älskling kom hem också, så hon fick verkligen skynda sig till oss, har saknat henne. väl iordninggjorda började vi chilla och dricka vin. sådär lugnt och fridfullt, bara vi tre och en jävla hög musik. avslutningsvis somnade jag, frida och oliver hos min mamma.


9 ;onde augusti
deg deg deg, trött trött trött

- idag vaknade jag vid sju utav en arm i magen och utav solen som lyste rakt i ögonen. men somnade om och låg kvar till ca tio. då gick jag upp och inväntade de andra. käkade frukost och följde senare frida en bit hem. cyklade till maxi och handlade lite nödvändigheter. sen hem och somnade i soffan ca två timmar. sen blev de bakfylle pizza med mammsen hos fia och lilla b. hemma i soffan och degar återigen. ska sova nu. godnatt alla vackra!


ta denna summering som en ursäkt för min passivitet den senaste veckan ;$

Kommentarer
Postat av: Anna - fotoblogg

sv: tack så jättemycket! :)

2009-08-10 @ 17:40:22
URL: http://annasdagar.blogg.se/
Postat av: Amy.C

Hejsan...



Det är verkligen lääängesen, vt inte ens om du minns mig:p Haha jag har inte bloggat i en månad typ..va i Kina och tog det lugnt.. men nu e jag tillbaka:) Kom hem igår kväll..



Allt väl med dig då? Haft en trevlig sommar?:)

Hoppas du förtsätta läsa min blogg nu.. Kramkram//amy

2009-08-11 @ 11:59:31
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: jimmy

Hej vad söt du är :P fin blogg, jag kommer nog besöka den fler gånger :)

2009-08-17 @ 12:19:07
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0