svar



fråga har du msn?
- ja jag har msn, men den skriver jag inte ut här på bloggen.

raka du dig sist?

- ?

hur mår du?
- jag mår bra, mitt liv går upp och ner, jag är en känslomänniska som ibland mår sämre än behövligt. lite ångest över att skolan snart är igång också, men det här väl till antar jag. just nu rullar mitt liv på precis som jag vill.

vilken är din favoritblogg?
- givetvis älskar jag att läsa mina nära och käras bloggar, fina bilder på de osv. men min favoritblogg är helt klart blondinbella. hon har båda fötterna på jorden, hon är naturligt fin och kämpar för sin sak. andra bloggare kastar skit på henne, men hon fortsätter precis som förut, helt oberörd. hon har alltid levt ett glamuröst liv, men hon har faktiskt fått kämpa sig fram också. hon är bara 18 år men driver redan eget företag.

vilken "normal" person är du mest avundsjuk på? alltså inte någon kändis.
- enligt mig är BlondinBella ingen kändis, möjligvis en låtsaskändis. så om jag får ta henne så skulle jag absolut göra de. men om inte. så är det min mormor!
jag kanske inte direkt är svartsjuk på henne, men jag önskar jag kunde leva mitt liv så som hon har gjort. min mormor har en mycket stor familj, där de i motgångar stöttar varandra och i medgångar glädjs med varandra. alla tar hand om alla. hon fick min mamma redan när hon var 20år, hon har uppfostrat henne helt ensam och gjort det väldigt bra. (min låtsasmorfar har varit med sedan mamma vad ca 4 år, med det är aldrig samma sak) hon och Peter (min låtsasmorfar) har ägt och drivit Park Hotell i 20 år, när de sålde det uppfyllde de en dröm de haft i många många år. mormor ritade en året runt villa ute i skärgården som nu är byggd och de har bott i för 3;e året iår. Hon har nu en 80% tjänst på Allmex i Karlstad. hon är president i Rotary i Kristinehamn. hon är alltid glad och positiv. Hon har och kommer alltid att ställa upp på mig så mycket hon kan. jag uppskattar och älskar henne väldigt mycket!

När du får barn, vad ska dom heta?
- jadu, det är en fråga som under mina 17 år haft väldigt många olika svar. Cornelia och Christoffer tycker jag är väldigt fint, men även Livia och Ludwig. frågar ni mig om tre månader får ni säkert något annat svar, haha.

har du några syskon?
- nej jag har inga riktiga syskon. men min mamma är gift med en man som har en son, Felix 18 år. vi har levt ihop i drygt 8 år nu, så jag ser honom som en bror till mig.

godis eller glass?
- klart att glass kan vara gott ibland, men helt klart godis!

rik och olycklig eller fattig och lycklig?

- fattig och lycklig!

vad gör du på fritiden?

- jag är med mina underbara vänner, festar, shoppar, umgås med familjen och en hel del annat som tillhör en 17årig tonårstjej. i vanliga fall spelar jag också fotboll, men efter knäingreppet jag gjorde i april har de inte fungerat. men jag hoppas att snart kunna komma igång med rehabliteringsträning och tennisspel.

vad heter dina bästavänner?
mina absolut bästa vänner heter Elin Anna Carina Persson, Frida Michaela Johansson & Elin Marie Elisabeth Lindgren.

nu orkar jag inte svara på fler, de kommer senare under dagen, det lovar jag :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Sv; Oj, har ingen fråga just nu :) Men det kommer säkert dyka upp nån senare när jag har följt din blogg ett tag :)



Kram

2009-08-18 @ 16:00:08
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: allison

tack :)

2009-08-18 @ 16:55:49
URL: http://allisonpersson.blogg.se/
Postat av: Amy.C

tack:D



klipp dig också då:D med lugg:)

2009-08-18 @ 17:24:14
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Emma

tack detsamma =) allt bra?

2009-08-18 @ 17:56:36
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: EMMA

Jo det är bra det =)

2009-08-18 @ 18:16:15
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: maria

fin blogg!:)

hann inte fråga ngt;/

2009-08-18 @ 19:03:47
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0