bra tisdag!

igår sov jag ut, och det var väldigt skönt.
sen tog jag och mamma bilen till tennisen där vi hämtade kajsa som jag skulle vara barnvakt åt. åkte vidare ut till stig så de fick leka lite, dock blev de nog mest jag som lekte, haha. myste lite med min stora bebis också, hugo. sen tog jag med mig skitungarna till café pärlan och käkade glass.
åkte in till stan och körde hem kajsa, sen hämtade vi sanna och åkte ut igen. grill stog på menyn och de var väldigt gott.
väl inne i stan igen blev de upp till elin. där hon, jag och sara myste lite med typiskt tjejsnack. och ja, de vet väl alla vad de betyder? - killar! haha ;)
sen blev vi gottesugna, så vi trampade oss iväg till maxi, chips, stjärnor, godis och cola fick de bli, tjocka :DD
träffade även kristoffer och victor där, trevliga små pojkar.
pappa kom förbi, så elin och sara fick trampa hem cyklarna, själv körde jag bil förbi persson för att hämta upp henne och sen vidare upp till elin. det blev en skitbra film (kmr inte ihåg vad den heter, men om hitler typ) godis och massa mys!
vid två vandrade jag och elin hemåt. tack för ikväll, jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Amy.C

jodå..min resa har varit bra faktiskt:D

gjort en hel del.. och hunnit mkt också.. hehe..trots dt var varmt..



hehe..jodå många snygga klackar kmr du se..absolut:) ...jag lägger bar ainte upp alla på en gång:p hehe..~~

2009-08-12 @ 15:19:28
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Marielle

Kommer du ihåg på 60-talet då det var aktuellt med berlockerarmband i guld?



Nej, jag tänkte väl det... Just nu har du chansen att vinna nya MODERNA smycken till ett värde av 3000kr - om du svarar rätt på "Gissa bilden"!



Alla tävlingsdeltagare får dessutom en gratis gåva. Var med och tävla du med! :-)

2009-08-12 @ 20:04:27
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0