gästhamnsfestivalen 2009

igår visste jag inte vart jag skulle ta vägen, nästan helt seriöst. så bakfull har jag aldrig varit, aldrig någonsin. jag vaknade upp och insåg att jag fortfarande inte kunde gå ordentligt. men som sagt, jag får skylla mig själv. dagen gick segt, min säng hela kvällen var mest lockande. men de sket sig såfort jag delade med mig om den åsikten. haha. så tillslut vandrade jag till elin, där även ilini var. frida kom också. gjorde oss iordning och åkte sedan vidare till adam där clas och jacob var. sedan vidare på kräftival och skrunkskíva. det var trevligt till största del. blev en jävla promenad runt i regnet sen, tillslut hamnade vi hos adrian en stund där bla julia, jessika och madelene var. avslutningsvis blev de varm oboy och "i taket lyser stjärnorna" i min säng med frida!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0