Ett "dagen" inlägg

Började dagen tidigt, en promenad tillsammans med min pappa mellan 06.45-07.45, strongt gjort utav mig tycker jag själv iallafall. Speciellt med tanke på att jag hade sovmorgon till 13.00, dock behövde ju jag och elin ta 12.05 bussen. Jag ska erkänna att jag gick och la mig efter och somnade om till 10.30, men ändå ;) Men givetvis blev bussen försenad, så med riktigt raska steg till skolan kom vi ändå typ 5 min försent. Dock gjorde det ingenting. Dagen idag bestod utav först en tillvals information och hälsoblock information med Madlen Karlsson, uuh. Sen blev de att planera morgondagens fadderdag. Vi tvåor ska först bli tilldelade en varsin grupp som vi ska berätta om John Bauers arbetssätt, lektionerna och hur man är en JB elev typ. Ja, ni som själv går på John Bauer någonstans i landet vet att det finns en del regler om uppförande att följa. Men jag är så van att jag nästan tror att det är så på alla skolor, haha. Sen ska vi ut och springa/orientera med de på stan i Karlstad typ och avslutar våran runda i Mariebergsskogen med en liten "nollning" utav de små krabaterna. Våra stackars Örnar ska få smaka äckliga saker, kasta lite råa ägg, klättra i träd utan grenar och en hel del annat. Det blir nog bra skulle jag tro :)

Jag kom hem till stan vid ca 15.45, som ni förstår han vi med 15.15 bussen hem, wiiie.
Jag och Elin cyklade genom stan, hon skulle hem och jag skulle ta ut pengar, lönen kom ju idag. Cyklade sen till Bergqvist och bestämde mig nästan för ett par stövlar, väljer mellan två par, tog inga kort, får göra de någon dag om jag inte kan bestämma mig,  så får ni hjälpa mig! Sen cyklade jag vidare till Sveamagasinet där pappa masserar, det var väldigt fint och mysigt, där kommer han få de bra, bilder kommer en annan dag. Men när pappa fick en kund, tog jag och cyklade hem till mamma, hämtade lite äckelsaker tills imorn, Sanna kom och pratade med mig i nästan 1 timme också. Påvägen hem till pappa där jag är nu bestämde jag mig för att kvällsmaten får bli varma mackor, så köpte ananas och sitter nu framför köpsbordet och spenderar lite dötid.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej? :O

2009-08-28 @ 23:09:18
URL: http://skoglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0