svar



Varför började du blogg?
- jag har alltid varit en känslomänniska och vill gärna skriva av mig alla mina tankar och känslor. jag vill gärna skriva snuttar ur dikter och låttexter, men även mina egna känslor. oftast säger de jag skriver mig väldigt mycket, men ibland önskar jag bara att de sa mig någonting, eller så låter de väldigt bra. ibland kunde jag spåra ur totalt, lägga upp långa personliga texter på bilddagboken faktiskt. det vad en väldigt dyster period jag fick för mig att jag skulle blogga. vill man läsa och se bilder på och om mig så vet alla vart de ska gå in nu, bättre så känner jag. ibland ballar jag ur, men i den nya bloggen försöker jag hålla mig inom ramen alltid.

Vad är syftet med din blogg?
- min blogg är en personlig blogg, bilder på mig, mina vänner och andra saker som betyder någonting för mig. jag skriver om mina dagar, mina upplevelser, mina motgångar samt medgångar. ibland kan det slinka in någon opersonligt inlägg, men det händer väldigt sällan. jag vill inte ha någon modeblogg eller någon dagenstips blogg, jag vill ha min blogg! men missuppfatta mig inte, jag tycker inte illa om sådana bloggar, men det är inte det som jag är ute efter med min blogg.

Bryr du dig om hur många unika besökare du har?
- nästan inte. klart det gör mig glad att ha många läsare. fast det är ju för att jag känner en respons för de jag gör och skriver. om ingen var intresserad utav det jag skrev, så skulle ju ingen läsa, eller? jag tror iallafall inte att det är så. för när jag har en dålig period, en period då jag nästan inte skriver allt, då rasar läsarantalet och när jag har en bra period, då ökar läsarantalet direkt. ju fler läsare, ju mer inspirerad blir jag, men det är ju inte direkt att jag sitter hemma och deppar över att jag tappat 20 läsare den senaste veckan. men alla som läser och kommenterar är underbara!

Vilken är din favorit artist?

- det var en svår fråga. jag har egentligen ingen speciell favorit artist. jag fastnar mer för låtar än artister. just nu lyssnar jag rätt mycket på Wyclef Jean.

hur gammal vill du vara när du skaffar barn?
- ibland vill jag ha barn tidigt, mellan 21-23. ibland vill jag hinna "leva livet" och vänta med barn tills jag är mellan 28-30. men det allra viktigaste för mig är inte åldern, utan att jag träffar någon jag känner mig trygg med. någon jag värderar högst, någon jag älskar och någon jag vet älskar mig lika mycket. jag är själv ett skilsmässobarn, och jag vet vad jobbigt det kan vara. jag har så många gånger känt skuld till den andra föräldern, den som sitter hemma själv och önskar jag var hos den. jag vill inte utsätta mina barn för den känslan. jag klagar inte på mina föräldrar, jag kan ärligt erkänna att jag tror jag har de bättre nu än med de båda två tillsammans. men för mig är det ändå självklart att man önskar att de bodde och var lyckliga tillsammans.

vill du gifta dig?

- jag vill absolut gifta mig! ett stort bröllop med alla som betyder mycket för mig. sanna ska sjunga på mitt, precis som hon gjorde på mammas. pappa ska föra mig fram till min blivande man och ebba ska vara brudtärna. efter bröllopet ska vi åka på bröllopsresa till thailand i 3 veckor och bara ha tid för varandra.

hur många barn vill du ha?
- jag vill ha två barn, gärna en pojk och en flicka. två barn tycker jag känns lagomt. de kan leka med varandra men samtidigt aldrig behöva känna sig "undan knuffade".

hur många gånger har du och oliver sovit ihop?

- haha! okej, jag och oliver har sovit ihop 6 nätter.

Kommentarer
Postat av: Maria [Bloggdesinger]

Tack:-)

2009-08-18 @ 19:59:05
URL: http://mariaelisabethristo.se
Postat av: Amy.C

jahaa...va jobbigt att man ska platta dt hela tiden..mitt e helt rak..behöver inte platta ..lr gör ngt..haha..^^

helt enkelt:)



nja inte direkt faktiskt..några par e röda..men de flesta par e faktiskt svart, grått och i såna mörka färger.. hehe:) ..man kan matcha de med allt ju=)

2009-08-18 @ 20:00:12
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: jennhy

sv: tack för kommentarerna! :)

din blogg är jätte fin

2009-08-18 @ 20:10:31
URL: http://jennhys.blogg.se/
Postat av: Amy.C

aa jag förstår vad du menar:D hehe..^_^



men då har jag skor som matcha också.. då e skor inte enfärgad då:) hehe..~~

kan matcha med leopardmönstrat skor..kan vara hur snyggt som helst:) hehe..^__^



har ju många par skor så dt går välja emellan:) fast dt e svårt att använda alla.. finns alltid några par som e favo:)

2009-08-18 @ 20:12:38
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0