Flera veckors stress är över på en dag

Timmarna tickar på, jag hör varje sekund som går.
Min väckarklocka är väldigt högljud, men det stör mig inte.

Snart är det morgon. JULAFTON alltså.
Då kommer Felix, så blir det julfrukost och något litet paket.
Sedan bär det av till Karlstad med pappsen :)
Farmor & fastrarna med familj. Matmatmat, och en massa mys.

Halv fem blir det Fredriks pappa och Margareta för mer mat och paket.

6 - halv 7 kommer mammas närmsta släkt (mormor, morfar, morbror osv) hem till oss för en sista julklappsutdelning och mera mat.

Men efter det är inte åkandet över, på juldagen blir det Freddans mamma med man.
På annandagen blir det mormor Eva med hela Larsson -släkten, phuu..
Och den 27 blir det antagligen Karlstad och farmor.
Sen är nog firandet över och lugnet lägger sig någon dag innan nyårs krisen kommer.


Är ganska nöjd med alla mina köpta julklappar, känns skönt inför imorgon!
Har dock ingen vidare julkänsla, fast att det är helt vitt på marken.
Konstigt, men antagligen för att jag inte är så spänd inför paketen iår.
Jag har inte önskat mig något vidare speciellt, så har inget att bli besviken övet, haha.


Alla får ha en riktigt fin dag imorgon, GOD JUL! ♥

Unna en liten tanke på alla som inte har det lika bra som dig själv,
då uppskattar du din dag så oerhört mycket mera imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0