Vet inte vad jag ska skriva

.. så slänger in en lista

HAR DU:

Sagt nej till samlag: yes
Varit medvetslös: mjo
Hånglat med nån riktigt ful: aa..
Hånglat med fler än 50 pers: nej

Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: mjo..
Gjort något riktigt dumt: verkligen
Gjort något du verkligen ångrar: de med
Blivit full på ett släktkalas: nej
Varit full i skolan: nej
Blivit portad ifrån en krog: nej
Varit otrogen: nej
Slagit sönder en tv: nej
Önskat att du var det motsatta könet: någon gång
Överdoserat: nej
Åkt ambulans: yes
Gjort nåt olagligt: yes
Fått din mamma att gråta: ja
Slagit ner någon: nej
Skämts över dina föräldrar: har nog alla
Skämts över dig själv: verkligen
Ätit från en papperskorg: nej
Kissat ner dig av skratt: nära på
Sagt jag älskar dig och menat det: absolut
Bråkat med din pojkvänn: yes
Dricker du: ja
Vem är din bästa vän: Elin, Frida & Ilini
Vad är du mest rädd för: Förlora de jag älskar
Vilka kläder sover du i: olika
Vart vill du gifta dig: på någon fin plats
Vad hatar du verkligen: vet inte riktigt
Varit kär: yes
Är du ett hälsofreak: haha nej
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: ja
Är du ensam nu: yes
Vill du gifta dig: jaa
Vill du ha barn: ja


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: jag själv
Såg dig gråta: pappa
Fick dig att gråta: mitt öga
Du delade en drink med: elin i think
Du gick på bio med: Ilini
Skällde på dig: mamma
Du kysste: J


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: nej
Köpt någonting: yes
Varit sjuk: lite halvt
Sjungit: yes
Saknat någon: ja
Haft sex: nej


JAG HAR:

Digitalkamera: ja
Telefon på rummet: ja
Husdjur: nepp
Bra kompisar: de bästa
Tar du receptbelagda mediciner: nej
Vem vill du fika med just nu: för mätt för att fika, annars Niklas


SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:

Har du någonsin haft sex?: yes
När var din första kyss?: 3an maybe
Hur gammal var ditt äldsta hångel?: 23
Och yngsta? - 14
Hur många seriösa förhållanden har du haft? ings riktigt seriösa
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2-3
Vad tycker du om kärlek? Både värsta och bästa
När kramade du någon sist? imorse
Saknar du någon speciell person? massvis
Har du svårt för att bli kär?: lite granna
När kysste/hånglade du med någon sist?: imorse
Ångrar du det? nej
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? inatt
Har du träffat någon internet person? ja
Har du hånglat med någon av samma kön? om jag har, haha

GRATTIS om du tagit dig enda hit ner bland allt oviktigt, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0