allting är lätt, om man gör på ditt sätt

ibland spårar jag ur, ibland låter jag känslorna ta över, jag ska försöka behärska mig!

nu har jag precis klivit ur mitt underbara bad (a) badade i ganska exakt 1h 35min, hihi.

blir att fläta håret, borsta tänderna och mysa ner i sängen strax.

imorn är det skolavslutning, börjar 11.15 och slutar inte långt där efter. sen är det SOMMARLOV! måste dock gå upp typ halv 7 ;o pappa börjar jobba och han ska locka mitt hår osv, men som man säger "ska man vara fin får man lida pin". jag fixar allt de, snart får jag ju sova hur mkt jag bara vill och orkar. leva livet blir resten av veckan, dock blir en ganska chill kväll imorgon, mys med mina bauergirls ;) måste ladda inför klas student. då måste man vara pigg och fräsch, inte bakfull och äcklig. så är det förstår ni.

men godnatt allesammans. jag ska sova så underbart i min nybäddade säng.
peace out, pusssssssssssnatti / caroline

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header!

2009-06-10 @ 16:47:19
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0