bröllopsyra

idag blev jag veckt vid halv ett utav min underbara mamma som kom med frukost på sängen - varm oboy och äggmacka. det var precis vad jag behövde en sådan här mulen måndag.

jag har ännu inte dragit mig upp ur sängen, det är så mysigt att bara ligga här ;$ (a)

jag ligger förtillfället och läser svensk dam tidning. stor bröllopsspecial. 22 sidor bröllopstema.
när jag läser dessa underbara små texter och ser alla sjukt vackra bilder drömmer jag om att hitta den rätta, den bästa och gifta mig inför alla mina nära och kära. jag vill ha ett sagobröllop. en lång vit vacker klänning, med en söt liten flicka som bär släpet. hon ska vara iförd en vacker ljusrosa klänning. och givegvis vill jag ha en lite söt pojke som går brevid henne iförd kostym med ljusrosa fluga, åååh vad fint! jag vill finna min prins och sen leva lyckligt i alla mina dagar! det var väl mest önsketänkande, men vem skulle tacka nej till ett sådant glamoröst liv? - verkligen inte jag iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0