när jag drömmer om dig, då vill jag aldrig vakna!

nu blev det ett rätt seriöst inlägg precis.
men jag fick uttrycka mina känslor i en helt
annan slags text än vad ni är vana att jag gör.
men varför tacka nej till lite variation ;)

nu blir det sleeep i min bästa väns säng, iiiih!
ska dock upp och väcka julia om knappt 3 timmar,
för hon har ju inte sommarlov än ;) men sen kan
jag hoppa i säng och sova huuuur länge jag vill!

jag vill ha dig, jag vill ha dig, jag vill ha dig!
- skamligt caroline, men jag måste tro att
jag skulle klara det, annars kommer jag
aldrig göra det. jag vet hur jag själv brukar
fungera! och det tror jag de flesta vet ;$


sleeptight everybody! pusssssnatti

Kommentarer
Postat av: amandus

Skönt att höra att du har det bra och att du har sommarlov:D Jag har det också bra! Supé på måndag och avslutning på onsdag, sen hoppas jag på att så snart som möjligt komma upp till er! Saknar dig carro!(L)

2009-06-05 @ 16:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0