sommarlovet står på tröskeln

igår tog jag och elin 08.37 tåget till skolan och gjorde våran sista skoldag, underbart!
tog dock de vanliga tåget hem, men de var för att vi spela hockeyspel en hel del ;)

hem och spela super mario också gjorde jag kycklingfilé i ugnen med pommes och beasås.

sen mötte vi upp sanna vid maxi, köpte hårfärg till henne och cykla hm till henne.
där möttes vi utav en superglad stig! slängde i den första färgen och sen även
slingorna. hon blev jättefin, verkligen. till veckan slänger vi nog i mer blonda slingor.
sen myste jag, elin, hugo och sanna med godis framför tvn vid en äcklig film.
sen somnade jag och hugo i soffan, hugo han med och hälla massa vatten över
mig i soffan också, men sen blev ha go. elin kollade på paradise hotell. vi vaknade
och cykla hem till mig och spelade gladiatorerna mot varandra till halv 4. sen somna
vi i min säng. en alldeles perfekt avslutnnig på ettan ;)

vaknade vid 11 av att andreas ringde, men somnade om direkt efter och vakade vid halv 2 :D

diskade, stekte ägg oh vi åt en great frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0