någon gång kommer sådana här inlägg slinka in

det är så mycket tankar i mitt huvud, de snurrar runt runt.
jag skulle gärna vilja finna svar på allihopa. men de vet
jag att jag aldrig kommer göra, tyvärr. men men, jag ska
hålla detaljerna utanför allmänheten. det är ingenting jag
vill dela med er. de gör jag med de som står mig nära,
tack my dear för att du lyssnar och försöker besvara allt
jag själv inte kan sätta ord på. du är värd alla stjärnor på
himlen. skulle jag kunna, skulle jag plocka ner de till dig!

Kommentarer
Postat av: Elin

självklart på mitt älskade ginatricot, fastnade för den direkt när jag gick in. Dom hade en del snyggt nu faktiskt :)

2009-05-28 @ 08:58:55
URL: http://ilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0