sommaren är påväg och jag mår underbart!

vaknade med frida, jimmy och peter imorse, vi allihopa har sovit i min 110 säng, sug på den ni fuckers! bakfull som ett svin idag, fortfarande illamående. men en stor kall öl står snart på schemat ;) dusch, fix ochmaxi för att handla lite gottans med elin.

grejat lite till i lägenheten idag, sen åkte jag och pappa ner till stan och käka machotallrik på the pub. och hör på denna underbaraste grejen då, enbart iförd skjorts och t-shirt, helt sjukt underbart! 25 grader i skuggan idag, lovely!

var även förbi ur & penn och köpte klockan jag la undan igår. kanon!
att hålla tiden är jag sämst på, om detta inköp kommer hjälpa tvekar
jag på, men en klocka är både bra att ha och ett riktigt snyggt smycke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0