Jag vill inte mer, men jag måste

10.00 Blev det skridskor idag, hemma vid 11.30 och åt frukost med mamma och Sara. Degade en heeel del i soffan, drog och handla lite mat, hem och åt. Vid halv sju åkte jag till Martin med pappa och såg på El Classico. Ingen sjukt bra match, men bra var den. Synd med resultatet bara.. Men får väl vara lite stolt över att det iaf
var Zlatan som nätade. Hem och kollade alpint. Gick till stan och mötte Rasmus, Erik och Max. Erik glömde sin mobil här i fredags, så han fick tillbaka den nu. Nu sitter jag i soffan med mamma och vi äter Jen&Jerry´s.

Imorgon börjar en ny vecka.
Gymmet med Josefin imorgon. Träning + solning.
Tisdag blir det stan och shopping med Linda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra start på nya veckan :D

2009-11-30 @ 00:05:45
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: MALINHE - fotobloggen! =)

Sv: tack såå himlaa mycke :D!

2009-11-30 @ 17:43:55
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0