Ge mig en chans, de är det enda jag ber om

Spelade tennis på idrotten idag, och gud vad roligt det är! Dags att träna upp benen och komma igång igen. Känns så iallafall, så man kan få lite spel.

Dagen skämt var helt klart hälsolektionen idag.
Jag och Linnea fick oss ett gott skratt.
Ni är pinsamna, men njut utav er makt och
lev på den ni. Vi tar detta med ett leende på
läpparna och vänder ryggen till.
Du och jag, Linnea! <3


Ikväll har jag eldat värme i huset och sen har mamma kommit hem, så har lagat tacos åt oss. Nu sitter vi i soffan och kollat på idol, jag är kär i Rabih! (a)



Jag förstår verkligen inte. Jag vill inget annat än att förstå dig.
Jag vill verkligen att du slutar vända ryggen till och slå bakut,
jag vill att du ska prata med mig, låta mig förklara..
Jag vill att detta ska funka, jag vill verkligen vara med dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0