Du plus jag blir vi!

Fick ett samtal, ett ganska viktigt sådant.
Men det gick bra, jag kunde kontrolera mig själv på ett bra sätt.
Jag övervinner känslan och känner numera att detta är bra.

Jag vet inte om jag tror dig, men jag ska göra ett försök.
Ta chansen eller skit i det, men detta är den enda.
Detta är den enda du får, resten har du redan förbrukat.

Jag pratar i gåtor, jag vet det så väl. Men jag vet också att det finns några som vet och förstår vad jag pratar om. Det är för mig själv jag skriver denna gången, för just om detta har jag ingen, absolut ingen jag kan prata med.. Några få som lyssnar, men ingen som förstår, ingen som kan sätta sig in i situationen jag är i och faktiskt hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0