ELIN&FRIDA (!) isabelle elin mfl

er också givetvis!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej!







Mitt namn är Charlotte Lindgren och jag har precis börjat en kurs som kallas för Ung företagsamhet. Kursen går ut på att vi elever ska få prova på hur det är att driva ett eget företag. Min affärsidé är att skapa handgjorda smycken, i synnerlighet armband och huvudsmycken. Jag undrar nu om du skulle kunna tänka dig att kunna svara på några korta frågor för att hjälpa mig med mitt arbete?







* Hur gammal är du?



1. 13-20



2. 21-30



3. 30 eller äldre







SVAR:







* Tycker du att det finns behov för fler smyckesdesigners i Karlstad?



1. Ja



2. Nej







Svar:







*Hur ofta köper du smycken?



1. 1-2 ggr i månaden



2. 3 ggr eller mer i månaden



3. Mer sällan







SVAR:







* Skulle du vara intresserad att köpa huvudsmycken?



1. Ja



2. Nej







SVAR:







Tack på förhand!

2009-11-04 @ 20:55:31
URL: http://fairytalejewelry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0