Everything I need

Elin sov hos mig inatt.
Vi hade sovmorgon, började inte fören 10.30.
Så skulle ta 09.06 tåget till KD.
Vi hade tur som han, 08.40 vaknar vi och stressade
som grisar, men han! Innebandy belv det då.
Hahaha, den behöver vi inte prata om, men ont i knäna har jag..

Redovisade hälsoorganisationen idag också, det gick la bra :)

Mysigt i skolan idag, gröt till lunch, julgran och julmusik i matsalen och adventsljusstakar i klassrummen - me like!

Snart kommer Elin och Frida till mig för en mysig kväll.
Pizza, vin och evigt tjejsnack blir det - lovely!


Jag älskar sätter du rör dig på, din doft och dina djupa ögon..
Du gör mig galen utav tanken på vad det är som pågår.
Jag vill veta allt på samma gång, men ändå känns det bäst
att förbli ovetande. Det känns säkrast att fortsätta på det
jag nu har börjat. Du gör mina dagar, jag får vara glad för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0