Jag vill bara ha dig, mer och mer..

Mitt öga gråter, medans själen är i frustration!


Idag har jag fått höra så som;
"Varför gråter du?!"
"Jag kan knappt kolla på dig, för då gråter jag också"
"Vad har hänt med ditt öga?"
"Du måste ha ögoninflamation?!"
Och nej det är inte Filip som gjort mig ledsen,
han tröstade mig bara med två clementiner, tom skalade, haha.
Imorgon ska pappa ringa sjukhuset så jag får kolla upp helvetet till öga!


Idag frågar antagligen typ universums snyggaste kille mig (han vet att jag tycker så)
hur det går med en i min klass. En utav de som jag förövrigt typ inte ens pratar med.
Med det leendet på dina läppar och den lilla snea framtanden gör du mig såld.. GALET!!


Nu ska jag sova, sleep tight och puss på emil

Kommentarer
Postat av: Charlotte

tack för att du tog dig tid att svara =)

2009-11-05 @ 10:44:39
URL: http://fairytalejewelry.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad är det?

Dom är skit bra!

Reza är också otroligt bra men hon ska inte vinna, det ska Erik eller Calle göra. :D

2009-11-08 @ 10:18:44
URL: http://skoglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0