Jag vill göra något oväntat, men vet inte vad

Eftersom jag märkt att statistiken ökat ordentligt nu, (vilket är väldigt roligt) så tänkte jag att jag slänger in en lista om mig och mitt liv. Har dessutom snott den från Ilini :)

Allmänt..
Namn: Anna Caroline Hagberg Duvenfelt
Födelsedag: 10 Mars 1992
Hemstad: Kristinehamn, men föddes i Karlstad
Ögonfärg: Mestadels blåa
Hårfärg: Färgad brun/röd, men mörkblond egentligen typ
Stjärntecken: Fisk
Skostorlek: 38/39
Är dina föräldrar skilda?: Yes
Skor i dag: Svarta "tomteskor"
Mål för året: Umgås så mycket som möjligt med dem som betyder innan jag drar
Det första du tänker på när du vaknar: Jag kan ligga 10 minuter till
Piercings: tre i loben, en i tragus och i naveln
Tatueringar:
Det kommer inom en snar framtid
BMI:
Hahaha, jag har faktiskt noll koll just nu
Namn på barn: Det varierar väldigt mycket, men William och Cornelia
Vad vill du bli när du blir gammal?: Mormor/farmor
Drömjobbet: Frisör eller advokat
Favoritmat: Kött går alltid hem, pannkakor likaså
Sport: Fotboll och ridsport
Glass: Dumleglass på pinne
Godis: Ferarribilar
Låt: Melissa Horn - Jag vet vem jag är när jag är hos dig
Helgdag: Lördag! Då kan man både sova ut och vara vaken hur länge man vill
Årstid: Julen är sjukt mysig, men sommaren är snäppet bättre

Senast du…
Skrattade? Nyss när Erik var här
Grät? Igår..
Kollade på film? Igår, Beck.
Drog ett skämt? Imorse till frukosten
Sjöng en sång? Igår med Sara, hahaha

Just nu…
vad ser man utanför ditt fönster? En liten grävmaskin
Lyssnar du på musik nu? Dansbandskampen på tv, haha
Vad har du på dig? Träningsoverall
Vad är det på din musmatta? Finns sådana fortfarande?!?!

Har du under den senaste månaden…

Druckit alkohol? Det har jag
Shoppat? Det också
Bakat? Nej, blir till veckan.
Motionerat? Yes
Solat? Yes
Pussats med någon? Det också
Pratat i telefonen mera än i 60min? Nja, kan ha hänt

Vem..
Kan du lita på? Elin, Ilini, Frida, Linnea, Linda och min familj
Vet allt om dig? Elin(!!!), Ilini och Frida
Längar du efter?
julen :)


Kommentarer
Postat av: f

det beror helt på hur lätt man har för att bli brun

2009-11-29 @ 18:38:12
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; Ja, han är verkligen en klass för sig. Hade varit kul om han vann :D

2009-11-29 @ 19:10:59
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FEBB

tusen tack underbara kvinna! :) <3

2009-11-29 @ 20:19:26
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: kul att du vill vara med :)



vad gör du?

2009-11-29 @ 20:46:41
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: hihi,okejokej! :P

jag gör inte så mkt faktiskt, ska tvätta håret snart tror jag ;P

2009-11-29 @ 21:37:07
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0