Jag vill men vågar inte

För att vinna måste man ge utav sig själv till 100 % och ta risken att släppa människor tätt inpå livet! Jag vågar inte, jag vill inte släppa kontrollen. Jag vill alltid kunna vända ryggen till och springa där ifrån om jag blir rädd. Jag vill alltid ha en utväg ifall jag misslyckas eller gör fel.

Jag vill ge dig mitt hjärta, jag vill dela mitt liv med dig. Jag tvivlar inte på min inre vilja, men jag tvivlar på om modet finns där, om hjärnan vågar ge min kropp och själ till någon annan..

Jag ställer mig frågan, om och om igen. Är du den rätta, är du värd alla dessa tankar och funderingar?
Jag önskar faktiskt att jag kunde komma fram till ett nej, men för varje gång jag ser dig blir jag lite säkrare.. Jag vill ha dig mer än någonting annat!


Jag lovar ingenting, jag säger hellre förlåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0