Aldrig mer ett steg tillbaka

Du ville träffa mig i veckan
Det var nån dag som passa dig
Du tog förgivet att jag kunde
Men du glömde fråga mig
Du glömde fråga mig
Du flyger högre än oss andra
De får se upp varenda gång
Först när du tar dig ner på jorden
Först då kan jag va din vän
Först då kan jag va din vän

Jag mår bra och det blir vackert
O lika sorgset som förut men här finns inga brustna hjärtan
Alla ser likadana ut, alla ser likadana ut

Det är grönare i parken
O du ropar högt när du är där
Du säger att jag skrattar bort dig men du var ju aldrig här
Du var ju aldrig här
Du går ensam hem ifrån krogen och jag undrar hur du gör
Det är lättare att falla med ena foten utanför med ena foten utanför

Du ville träffa mig i veckan
Du vill alltid samma sak
Du vill ha det du förlorat
Men mig får du inte tillbaks
Men mig får du inte tillbaks
Men mig får du inte tillbaks
Mig får du inte tillbaks


Melissa Horn - Med ena foten utanför

Du vet att jag vill, hur mycket som helst egentligen.
Men det fungerar inte så som du verkar vilja, och
kan inte du ändra på dig är det inte värt det.
Jag kan göra mycket för dig, men inte offra allt.
Jag lovar ingenting, jag säger hellre förlåt!

Jag kommer ångra mig såfort jag ser dig.
Men det får göra ont, tårar får rinna och
hjärtat får skrika. Med förnyftet i min hand
tänker jag vara starkare än du aldrig
trott att jag kunnat vara. Leken är slut, playoff

Kommentarer
Postat av: Elin

kämpa dig igenom det, sluta tänk på honom som den personen han har varit för dig <3

2009-10-16 @ 21:46:03
URL: http://ilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0