Borde inte låtit dig komma mig så tätt inpå

Idag var det en slapp dag i skolan, men sånt gillar jag!

Hade estetisk verksamhet, men var redan klar, så sprang mest runt och härja.
Sen blev det teater. Handlade om fotbollsvåldet och vad faktiskt mestadels bra!
Han med 14.20 tåget hem och slappade sedan med Elin resten utav dagen.

Idag tänkte jag ta en tidig sömn, men blev inte så värstanes ändå, men före tolv ska jag vara beredd på att somna in tills ca halv åtta imorgon bitti.

JullanPullan

1 utav 2 avklarat, gz



Jag hoppas du vann, hoppas du var bäst på plan, hoppas du la det vackra hånfulla leendet som bara du har när det gick din väg.
Dina ögon är det vackraste som finns, när jag ser dem fallar jag in i någon slags drömvärld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0