jag har aldrig tidigare känt mig så maktlös

Idag har jag hängt i skolan, längesen jag skrattade såhär mycket tror jag!
Det var iallafall väldigt skönt. Ni gör mina dagar, så jävla hårt!

Efter skolan drog jag till gymmet och pumpade vet ni, BIFF1!
Not not not, men blev iallafall gymmet. Ett 80 minuter långt pass.
Jag svettades, plågades, kändes som om jag skulle dö eller
någonting, men jag kämpade. Och i helvete så skönt det var efteråt!

Drog till Elin och softade efteråt, där trivs jag verkligen! :)

Kände att detta blev ett väldigt positivt inlägg för omväxlingsskull, men det gillas!







Hur jag man känns så starkt för någon som man bara känner sig nere, ledsen och frågande tillsammans med?!?! Det räcker att jag ser dig, att jag vet att du är närvarande eller att du bara kollar på mig, det vänder hela mig emot mig själv och gör saker jag inte trodde jag var kapabel till.
du är det vackraste jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0