En lista var längesen

Är du i ett förhållande? - långt ifrån
Om inte, varför inte? - LÄTT FRÅGA! För att jag faller för fel killar
Hur långt var ditt längsta förhållande? - hur långt bak ska man gå? ;>
Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med?- hm
Hatar du ditt ex? - hata aldrig någon du en gång älskat
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? - just för stunden iaf
Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden? - det har jag absolut
Vad är DU mest för, förhållande eller strul? - väldigt olika!
Är du en player? - kan jag inte påstå.
Har du blivit dumpad? - yes
Har du blivit sårad? - SOM jag har
Har du dumpat någon? - mm
Är du en bra partner? - Om jag blir kär, så hoppas jag det!
Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? - säg någon som är bra istället?!
Är du kär i någon nu? - skulle aldrig erkänna det! Men nej
Har du någon beundrare? - OM jag har
Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? - Snygg, romantisk, äventyrlig och öppen
Har du varit kär i flera samtidigt? - HAHA, yes
Har du sårat någon allvarligt? - Någonting säger mig de..
Hur skulle du beskriva dig själv som partner? - Svårt.. Jag vill har inte riktigt samma bild som de i min omgivning. Jag vill tro att jag är ganska uppoffrande och umgås gärna med pojkvännen. Men verkar inte som mina vänner håller med mig där ;) Men jag vill deffenitivt inte bli någon som dumpar vännerna & festerna för min pojkvän helg efter helg. Men jag tar nog gärna med honom då och då.
När du vill ha någon, vad gör du? - Visar det ibland, förträninger det ibland
Hur skulle den perfekta dejten se ut? - Är man kär är allting bra tillsammans med honom
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? - Pappa, Fredrik, Erik och Hugo
Är du gift i framtiden? - Gärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0