Förlåt för den dåliga uppdateringen.

Var på Sveamagasinet förut och färgade håret.
Blev bruna, blonda och beiga slingor, väldigt nöjd!
Har inte orkat ta någon rättvis bild mot färgen, så ger er en typ svart vit ;)

 

Tog med mig kanonbra shampoo & balsam hem, och ett glansvax.

 

Hur grym är inte min pappa?!?! tack för allt!

 

Drog till Fia & lilla B efter, där mamma var och det blev te och smörgås.
Hur söt är inte mitt lilla B då?!?! En lillebror.

 

Igår var jag, mamma och Marika till KD för att först kolla på bror när han spelade cup och sedan en shopping på bergvik. Blev inte så mycket, men en supergosig lång stickad svart tröja med stoor krage, i love. Och äntligen vågade jag ta med mig ett par skinn imitation brallor, wiiie! Allt tur för mig att mamma & pappa finns ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0