Jag försöker att strida mot känslan, men jag blir rädd.

Filip, Oscar och Linnea har helt klart gjort hela denna dagen.
Vi har haft djupa, roliga och skrattfyllda diskussioner idag.

När jag kom hem blir jag lycklig när jag såg att det hängde en påse från Nelly på min dörr. MINA SKOR HAR KOMMIT! Så när jag vant mina fötter att gå i dem, och vant mina anhöriga att jag numera är ca 10 cm längre så kommer dem bli mina nya älsklingar! Haha.

Sen drog jag till gymmet och körde ett stenhårt simpass med Josefin och Frida. Det var verkligen mysigt, mina gamla klasskompisar sedan 3;an. Visst, jag umgås ganska mycket med Frida, men Josefin var det år och dar sedan. Men nu blir det ändring på det, och det gillas.

Kom hem och fick ett samtal som sa att jag ska till Florida på vårterminen. Fast om det blir 6 veckor eller 4½ månad är inte klart än. Det beskedet väntar fortfarande, nervös som bara den!!!
Men jävlar vilken grej, jag längtar, jag ser fram emot denna gigantiska utmaning.

Nu ska jag till tvättstugan och hämta sista tvätten och sedan bädda ner mig i min säng med en film.
Måste lyssna på lite Melissa Horn först också, det ger min kropp harmoni, haha.


De där hängde på min dörr när jag kom hem i eftermiddags.
11 cm hög klack och 2cm hög platå, me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0