Kort info om dagens händelser

Imorse gick vi typ 1 mil fel när vi skulle till Sörmons ridklubb för att jag och Elin skulle hålla en riklektion för våran klass. Det slutade med att Mattias fick komma och hämta oss och vi med våra stora väskor fick trycka in 5 pers i baksätet och två i framsätet ;) men väl framme fick vi oss ett par rejäla skratt.

Har pluggat som en häst eller något med en hemsk rapport nu, men nu är jag äntligen klar och jag är väldigt happyface! Sitter i soffan hos mamma och är hund vakt åt min gos också. Ska vara det hela helgen.
Men ikväll får vi se om jag tar mig en trip över till KD för en movienight med mr snygg! Men jag vet inte, har ju som sagt Ossan här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0