Mitt hjärta har du i din hand

Hela förmiddagen spenderade jag med min klass i Leklandet på Nöjesfabriken ;)
Där trivdes jag bra och det såg ut som om alla andra också gjorde det! KUL!
Mitt lag kom trea och vi var lätt bäst. Synd bara att Jonas och Erik var så dåliga på kanonen ;))

 

Skulle ta 14.20 tåget hem, men äckeltåget var försenat med 37 minuter, men som tur va hittade jag Ehlin där efter halva tiden som gav mig många galna skratt.

 

Väl hemma blev det "plugg", jag trivs bra i fria arbeten.

 

Kvällen har jag spenderat i skärgården hos m&m med familjen. Blev en stor skaldjursbuffé och massa gos med min Ebba.

 

Tycker lite synd om er som läser min ointressanta text, men sånt som händer..

 

Morgondagen har mycket att erbjuda, dags att sova, GODNATT!

Några utav mina familjemedlemmar och jag.

klickbara bilder

 

Elin är sjuk, har varit det sen i onsdags. Nu hinner jag inte träffa henne innan jag åker, inte på en hel vecka :( Tur att jag inte är borta så läge, hihi. Krya på dig love <3

 


Kommentarer
Postat av: isabelle

haha gillar den oskyldiga blicken.

jag tycker vi ska hänga när elin blivit frisk

2009-10-24 @ 09:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0