En ändring i vardagen

Vad jag önskar att jag kunde byta ut den stora, tjocka litteraturboken mot en varm kopp blåbärste och att jag kunde byta ut min tunna adidaströja mot mitt tjocka, varma duntäcke och att jag kunde byta ut datorn mot en otroligt romantisk tjejfilm. Gärna en där man får tårar i ögonen och tänker "åh vad jag önskar att det där var jag" eller "jag vill gifta mig med honom när jag blir stor".
Med dessa åtgärder skulle mitt liv blir som en dans på rosor, jag skulle helt klart känna mig som en prinsessa!
Ni vet som den där känslan man fick i magen när pappa kom hem med en ny rosaglittrig klänning med ett par plastiga klackskor till. Hade jag riktigt tur fick jag någon plastig väska med något läppstiftliknande inuti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0