Enbart MIN egna åsikt

CAROLINE DISSAR;


KISSIE!
Jag läste hennes blogg i början, men herre gud vilken överdrift. Jag tror säkert hon är en gullig tjej utanför bloggen. Men varför vill alla läsa om hennes fruktansvärda attityd. I var och varannan blogg jag läser finns det skitsnack om Kissie. Men varför ge henne läsare och publicitet om alla nu ogillar henne så? Jag har iallafall slutat att läsa hennes blogg. Varför spela någon man verkligen inte är? NEJ TACK FÖR KISSIE!

"PARTILLE JOHNNYS"
Hur snyggt är det med färgglada hårsnoddar på jenasen från fotleden till knävecket? Eller till och med ibland utanpå stövlarna. Bandanas runt låret, runt över armen, runt handleden, runt huvudet, runt halsen och runt fotleden. Vit/beiga läppar och rosa, svarta eller vita "morrhår" ritade på kinderna. Gärna ett par plastiga banny öron på huvudet. Då är festen på bussen eller på parkbänken räddad. Hur meningsfull kan man känna sig? Skulle jag se ut sådär skulle jag känna mig sjukt misslyckad iallafall.

MAMMOR SOM RÖKER
Mammor som står och gungar sitt barn i barnvagen med ena handen, och håller en cigarett i den andra handen. Eller mammor som sitter på en bänk vid lekplatsen och röker medans deras barn leker. Jag tycker det ser oerhört ansvarslöst ut. Och de mammor som inte kan sluta när de blir gravida, fan för er! Om ni dör i förtid är en sak, det är erat eget val. Men att ni skadar erat barn redan i magen, det är ingenting barnet kan förhindra. Tänk er för.

SVERIGEDEMOKRATERNA
Att vi inte kan ta in fler än vi har plats och hjälp till. Det är väl självklart. Men att alla inte förstår att det där är enbart ett lockbete. Det ligger så sjukt mycket hemska tankar bakom den där meningen. Utav de jag tycker vi har plats för är det bara en bråkdel utav alla dem som kommer få komma till Sverige om Sverigedemokraterna kommer in i regeringen. Håll dem på avstånd. Det är inte invandrarna som våldtar våran barn, slår sönder våra bilar och rånar våra banker. Men det är de som skiljer sig från mängden, det är de som syns om någonting går fel. Det är lika många svenskar på anstalterna runt om i Sverige. Men de är ju svenskar, de kan vi ju intr skicka någon annan stans, de tillhör ju oss. Men en irakier, han får väl plåsas i sitt land, kan ska inte förstöra för oss. Vad är de för åsikt, har han flytt hit och blivit svensk medborgare är han och svensk, precis som vi andra. Fast med en annan bakgrund.



CAROLINE HISSAR;


HEMMAKVÄLLAR
Helt klart en hemmakväll med tända ljus, en bra film, lite gott att äta och bra sällskap. En gosig pojkvän, en bästa vän eller en förälder, det blir bra med vem som helst sålänge man tycker om sällskapet. Just nu är iallafall jag inne i en tjejfilms period, om man nu kan kalla det så. Gärna en bästa tjejkompis, en rörande mysig tjej film, godis, coca cola, täcken och kuddar och levande ljus!

GUGGLE!
Helt klart en underbar klass. När jag gick på sommarlov visste jag inte hur det skulle bli till hösten, jag befarade det värsta. Men jag blev måttligt överraskad, åt det positiva hållet. Alla har verkligen mognat, det känns som om man känt varandra så mycket längre än drygt ett år. Idag är jag glad över att jag är kvar hos er, det var ett klokt val såhär i efterhand!

ISABELLA "blondinbella" LÖWENGRIP
Jag kan helt ärligt aldrig sluta fascineras utav den kvinnan. Fortfarande bara barnet och redan så engagerad i världens. Jag skulle verkligen vilja delta på någon utav hennes föreläsningar. Jag skulle så gärna vilja träffa henne, lära känna henne för att verkligen få veta om hon är sådär perfekt som den Blondinbella vi känner. Hon har så många bollar i luften men god kontroll på dem allihopa.

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha okej!



Vilken fin blogg du hade :) Håller med dig om Kissie dära!

2009-09-20 @ 20:35:11
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Söt du är, fin blogg :)

2009-09-20 @ 23:15:35
URL: http://sjov.blogg.se/
Postat av: Amir säger att bloggkrigen är uppgjorda

Radiopojken.blogg.se har skrivit om att amir har erkänt att

bloggkrig bara är uppgjort för att få läsare..



Sinar nån på läsare så skapar dem bloggkrig

så att läsarantalet ska stiga igen..



Missa inte detta skvaller som kan sätta hål på

bloggvärlden



Glöm inte : http://radiopojken.blogg.se

2009-09-21 @ 17:10:35
URL: http://radiopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0