"GILLA" denna kvällen.

Ikväll har jag bakat kladdmuffins med min Elin, kollat på Idol (Rabih♥) och Grey´s, haft vattenkrig och bara varit sådär galna som vi brukar bli tillsammans. Det har varit en bra onsdagskväll enligt min mening!

Imorgon blir det att stanna i Kd efter skolan, för vid 19.00 blir det junior DM final, Carlstad United - FBK. Jag hejar självklart på mina FBKguys. Best like always!

Nu blir det ett välförtjänt bad och sen underbara drömmar i min nybäddade säng!

Jag ska vara ärlig, just nu får mitt liv en stor blöt kyss, jag kan inte längre klaga.
Eller jo det kan jag helt klart, men på saker som egentligen knappt rör mig i ryggen (a)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tror att du vill att det ska stå FBK-gUys, inte gAys ;) för dom är väl killar och inte bögar? ;) (a)

2009-10-01 @ 10:52:41
URL: http://ilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0