Jag vill ibland, oftast, just nu!

Kan inte annat säga än att Linnea gör mina dagar ♥

Efter skolan satt jag och Linnea och pratade om livet, kom fram till en massa bra grejer. Tog alltså vanliga tåget hem, trots att jag slutade vid 14.20. Blev givetvis en Magnus på tåget hem, en classic för min del today ;) Sen när jag väl var hemma drog jag och Emma till café pause och åt en fantastiskt god baugette, MUMS!



Just nu degar jag i min säng, ska strax göra underbart blåbärste och bara njuta.
Ska försöka göra lite sysslor här hemma också, så pappsen blir lycklig på mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

men guuu vilken snygg bild caroline :)

2009-09-29 @ 18:34:57
URL: http://annnaaz.blogg.se/
Postat av: linnea

carro, du gör min dagar mycket bättre! <33333333

2009-09-30 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0