Mystiskt samtal

Klockan är tjugo över elva och jag har varit vaken i ca en timme redan.
Igår somnade jag relativt tidigt, men blev väckt ett par gånger utav telefonen.

Vid 02.20 fick jag ett mystiskt samtal;
jag; vem är de?
han; emanuel
jag; vem emanuel?
han; ja hur många känner du?
jag; haha, jag kan inte påstå att jag känner någon
han; men hur många känner du till då? (med en betydligt lägre röst)
jag; typ två kanske
han; men jag fick din msn och nu ditt nummer utav min syster
jag; jahaa, nu vet jag vem du är
han; bra! vad ska du göra då?
jag; sova vidare.
han; jaha, du vill inte komma hit då?
jag; nej tack
han; förlåt om jag väckte dig!

KLICK

Hahaha, gissa om jag skrattade!
Men tillslut somnade jag om, vid 04.33 vaknar jag IGEN.
Då ringer oliver 2 eller 3 gånger. Men jag var för trött för att svara.
Sen när jag vaknade imorse hade jag fått ett sms ifrån honom
"Det är viktigt!"
Tror jag ska ringa upp honom och kolla vad som händer?!

Jag har iallafall redan ätit frukost och degar nu i sängen igen, blir dusch nu och sen ska jag försöka få med min kära moder ner till stadens tomma gator. haha

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja vi har fått dom:)

LÄngtar också till katalogen;p ha!

2009-09-26 @ 12:10:13
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv; Jaaa, åh, visst ser den mysig ut? x)

2009-09-26 @ 12:57:58
URL: http://vivalasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0