sovmorgon imorn, börjar 10.30, wiiie!

Nu har jag precis tagit ett underbart bad med tända ljus, ben & jerry´s och en hårinpackning. Det är verkligen avslappning på hög nivå!
Har varit ute och gått 1 h idag också, väldigt skönt. Ska verkligen komma igång med motionen nu. Tennis vill/ska jag spela, tjejboxnings träningarna tisdag och torsdag ska jag verkligen tvinga mig ivåg på plus promenader med lurar i öronen som spelar bla Taylor Swift - White horse. Peppa mig nu alla vackra läsare, kom igen!

Nu ligger jag i min säng, i min gosiga Hello Kitty pyjamas (rätt pinsamt, men what ever) och en handduk på huvudet. Ett väldigt snyggt brännmärke har jag på kinden också, det gör feting ont, min jävla söta hugo har jag och tacka för de :(



En sak till, kort på min lägenhet och mitt hus samt fler dagens outfits kommer inom kort. Måste bara fota allting osv. Nu ska jag sova och drömma om de vackra i min närhet! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0