Dag 13 - Den här veckan

den har varit bra.
Var i skolan i måndags,grejade med våra spelkort för det mesta.
Sedan tog jag en lång och trevlig lunch på Nöjes med Elin, Richard och Jesper.
Åkte hem och pluggade, sedan myste jag hos Julia med henne och Elin en stund.

Åkte till Elin och fick frukost på tisdagen, sedan bar det av till skolan för ca 1 timme.
Jobbade på BQ 11-20.
Åkte hem och myste lite hos min mamma med henne och Fredrik.

I onsdags skulle vi varit på Djurgårdsskolan och provat vårt spel.
Men det blev missförstånd osv så det blir nästa onsdag.
Softade hos mig med Elin och ett par filmer.
Tog en lunchfika på Café Paus och hämtade senare pappa.
Vi fick något ryck och pusslade ihop skidor och skjuts hit&dit och drog till Hultet för 5 km längdskidor.
Och det gjorde helt klart min vecka!

Igår jobbade jag med Elin på Ölme Prästgård, haha.
Det var roligt och så, men jag trivs bra på mina två arbetsplatser.
Sedan åkte vi ut till mormor, fikade, pratade och myste.
Åkte hem till Elin släppte henne och skyndade mig hem.
Var till Stenstalids matsal och kollade på Elins julkonsert med Sirkka.
Avslutade kvällen med Elin, Julia och Adam med prat och trevligheter.

Idag är det hemmajobb med "Världen i dig" som gäller. Motivation motivation!
Sedan vid 16 tiden kommer pappa och hämtar vi så tar vi oss ett par kilometer i spåret igen.
Det här med längd är trots allt rätt kul, hihi :D
Ikväll vet jag inte vad det blir, men inatt ska jag hämta mamma mfl i KD.

Imorgon ska jag julbaka med min älskade mormor.
Chansar på lussekatter och kanske en del annat.
Massa fika, kortspel och allmänt mys :)
På kvällen får vi se om det blir lugnt eller om jag tar mig till Andreas på festligheter.
Det återstår att se!

På söndag ska jag och pappa till KD/Bergvik för julklappsshopping!

Min vecka. Om exakt en vecka är det julafton, sinnes vad fort tiden går... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0