Dag 15 - Något du ångrar

Oj, denna är svår.
Men måste nog säga två saker.
1. Att det blev som det blev med "det gamla gänget".
2. Att jag inte valde frisörprogrammet.

1. Emma, Gabriella, Malin, Amanda, Elin, Frida, Hanna, Emelie, Hannah
Det var vi i flera år, vi hade det helt sjukt kul!
Det var inte en, var det en var det alla.
"De vanliga" det var ni det.
Tiden går och den förändrar våra liv, det är inget vi kan rå för.
Vi kan inte göra något åt det, men vi behöver inte vara nöjda för det.
Ni sitter hårt, långt in. Det kommer ni alltid att göra, trots allt som hänt.
Glad att vi alla mognat, såpass att vi kan ses och ha kul igen!
http://chdgivetvis.blogg.se/2009/may/utkast-inatt-har.html#comment





2. Jag hade valet, två dagar innan gymnasiet skulle börja.
Idag vill jag inget hellre än att bli frisör, det är vad jag kommer jobba som om 10 år, jag vet det.
Men här står jag, ska snart ta studenten på hälsa&idrottsprogrammet.
Inte för att jag inte älskar den underbara klassen jag går i, eller trivs egentligen.
Det är inte därför jag ångrar mig, utan just för att jag måste läsa en massa mer, som jag inte hade behövt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0