Dag 2 – Din första kärlek

Redan på dag 2 kommer en klurig uppgift.
Min allra första riktiga kärlek måste jag säga att det var Niklas Johansson.
Iallafall vad jag kommer ihåg, frågar jag mamma säger hon säkert någon annan, men nu är det jag som skriver.

När jag var 9 år började jag i klassen Klasen på Djurgårdsskolan. Det var en 1-3a, men i 3an blev jag enbart den tredje tjejen. Det var där han gick, denna lilla Niklas.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva mer.
Jag och Niklas var tillsammans lite fram och tillbaka hela trean vad jag kan minnas.

Våra bästa kompisar var tillsammans med varandra och vi gjorde mycket roligt tillsammans.


Ikväll ska jag lägga in en bild på honom :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0