Dag 6 - Din bästa vän

Men jag vill ändra till, mina bästa vänner.

Jag är egentligen rätt trött på denna listan redan, men det är bara att hänga i, he he.

Jag lovar att imorgon kommer det en fin text om mina underbara bästa vänner, sålänge får ni nöja er med en bild.

Jag har två absolut bästa vänner, två helt olika men ändå perfekta tjejer.
Elin Anna Carina Persson och Frida Michaela Johansson, båda två är 18 år gamla.
Frida och jag har varit bästa vänner sedan tredje klass, vi kan varandra innantill&utantill, precis som det ska vara.
Elin och jag lärde inte känna varandra förens en tid in i sjunde klass, men sedan dess har vi hållt ihop jämt.

Världens bästa vänner, helt klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0