Dag 9 - Någon du saknar

Det finns en 19 årig tjej som jag saknar varje dag vi är ifrån varandra.
Det är min kusin, eller nej det är det inte, det är mammas kusin, fast mer min ändå.
Ellen Elisabeth Edgren.
Hon bor i Göteborg, så vi ses alldeles för sällan.
Hon är som en syster för mig, en alldeles underbar sådan.
Hon står mig mycket nära fast på långt håll och vet så gott som allting om mig,
vi kan prata om allt mellan himmel och jord och livet känns så bra med henne.

Förr om åren tillbringade vi nästa hela somrarna ihop ute vid vårt sommarställe i skärgården. Men ju mer åren gått, ju mer har vi fått att göra, i våra städer. Jag hoppas på att tillfällena snart blir fler igen.


Kommentarer
Postat av: ellen

ååå vad du är SÖT! (L):D saknar dig!

2010-12-12 @ 15:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0