I think my body speak for me right now..

Jaja, jag har återhämtat mig efter gårdagens lilla händelse.
Han sa ja och det är jag väldigt glad för idag!

Idag har varit en bra dag, åkte 08.10 med Anna och Max, hade organisation&ledarskap. En rätt kul kurs faktiskt :) Sedan var det dags för Formgivning, ärligt asså, haha! En superkul kurs, men den är allt alltså.. Jag och Elin har idag planerat ett spel, som vi nu efter skisser ska skapa. Det är en 100p kurs som jag valde istället för naturkunskap B - bra val Caroline, mycket bra val! ;)

Idag har jag faktiskt fått en del gjort, kännt mig rätt vuxen också.
När jag kom hem från skolan hade jag fått lite brev - mobilräkning, skolfotona och sen någon undersökning från länstinget. Undersökningen var slumpvalt utskickat men också frivillig att fylla i. Men duktig som jag var fyllde jag i den och lade den på lådan, sedan åkte jag ner till stan och uträttade några ärenden. Hämtade ut de korten jag lämnade in på framkallning i måndags, bytte en tröja till rätt storlek och beställde en frisörtid, nu ska skiten färgas igen.


fyra bilder som numera fyller mitt rum ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0