quiet, don't talk, feel, it shows!

Har varit hos Julia och Pontus med Elin och Martin ikväll.
Åt tacos, myste framför teven och monterade lite nytt (grabbarna gjorde).
Blir riktigt fint i nya lägenheten, nästan att jag själv blir sugen..

Pratat livet med Elin, vilket känns så himla skönt.
Känner mig sjukt löjlig, men det var som en lättnad.
Som vi sa, vi behöver inte påpeka hela tiden att vi älskar varandra,
att vi är varandras bästa vän osv, utan det bara märks.
Man känner det när man ses, och det är så himla skönt.
Men du är verkligen min allra bästa vän, den jag aldrig vill mista.

Nu ska jag sova, imorgon börjar jag 12.30, men klockan ringer 09.00.
Då ska jag ge mig ut på powerwalk, saknar motionen så sjukt.
Måste sluta vara så förbannat lat, ta tag i livet och det jag mår bra av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0