Söndag 2011-04-17

Imorse vaknade jag vid 10 tiden, och inte det minsta bakfull - skönt!
Åt frukost och pratade lite med mamma och Fredrik, sedan la jag mig igen.
Grejade massor inför vårt avslutande av projektarbetet, phuu.
Strax före 5 kom pappa och hämtade mig för att åka till KD, cykelvägen alltså.
Vi ska ju cykla på vår 4-tandemcykel från Kristinehamn till Karlstad, bra att veta hur man ska cykla då. Känns lite väl långt för att dessutom köra fel :p
När vi kom tillbaka nästan 2 timmar senare var det fullt av folk hemma och grillat stod på bordet, mums!

Nu ikväll har jag och Frida varit ute och gått, nästa 9km.

Dusch och sängen väntar nu, ska bli skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0