drömmer mig bort till ställen jag inte hör hemma

skål skål skål,
åt helvete med skål.
jag vill också skåla, dansa, spåra och ja vad som nu händer sen...
men nej nej, jag käkar ju Ery-Max...
jag hatar ery fucking max!

Jag jobbar iallafall nu, så de så.
På Park Hotell, enligt mig stadens bästa hotell.
Smart eller inte, det har vi olika uppfattningar om,
men jag var för rastlös för att vara hemma idag.

Igår efter jag varit hos m&m så åkte jag till Robin,
kollade på en mycket bra film med han, Sebastian och Linus.
Satt där i många timmar och bara hade det mysigt.

Ikväll kommer Linn till mig, för hon är bästbästbäst.
Ensam i mitt grävlingsgryt, mamma och Fredrik tog sig friheten att sova på hotell i Stockholm, fast de inte ens köpt någon båt... ;> hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0