Vilken tjej, min tjej dä, he he he

Sitter återigen med ett CV, fast denna gången är det Linns.
Känner att det är dags för henne att få ett jobb, på tiden liksom.
Läser igenom det hon skrivit själv, och undrar ibland vad hon skrivit.
Hon säger "det låter bra i mitt huvud ju".

Förra året lämnade hon ut massor med CVn, men fick inte ett enda sommarjobb.
Synd om henne kan man ju tycka, och visst kanske de...
Men när man läser igenom hennes förra CV inser man varför ganska snabbt.
Hon hade nämligen glömt att skriva med både telefonnummer och mailadress,
hur skulle man nå henne liksom?

Stackars lite, blir dessutom uthängd som en idiot på min blogg,
men that's life, lär dig Linn, vi är inte alltid så snälla här i byn.
Men du vet att jag typ tycker du är bäst ändå, KÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0