Lovely weekend

Har jobbat 4 timmar på hotellet nu, 16-20..
Det tog hårt på krafterna, men nu är jag hemma och inväntar pizzan.
Mmmm så gott, fett i dagens ära, passar fint på min mage de, ha-ha.

Igår var en mycket trevlig kväll, bäst på lä-ä-änge.
Jag och Elin segade heeeela dagen med filmer i soffan,
sedan blev det fixfixfix för att ta taxi bort till Hanna Fräjdin.
Blev en trevlig förfest med gamla goa tjejer som jag saknat lite ;*
Sedan Mastis för ännu mera trevligheter och goa människor.
Har nog aldrig haft så kul på Mastis, men igår var det kanon!
Tog med mig Emma, Emelie, Martin, Hulla, Pontus och Daniel hem till mig.
Blev en utav de lugnaste efterfesterna, mat, film, osv.
Men fint det också!

Min dag idag har varit lugn, jävligt lugn.
Men det är precis vad jag klarar utav...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0